Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2728
Title: Удосконалення стратегії маркетингу рекламного агентства на основі клієнтоорієнтованого підходу
Other Titles: Improvement of the marketing strategy of an advertising agency based on a client-oriented approach
Усовершенствование стратегии маркетинга рекламного агентства на основе клиентоориентированного подхода
Authors: Рясна, Галина Володимирівна
Riasna, Galyna V.
Рясна, Галина Владимировна
Keywords: master thesis
marketing strategy
summary
client-oriented approach
магістерська робота
стратегія маркетингу
анотація
клієнтоорієнтований підхід
магистерская работа
стратегия маркетинга
аннотация
клиєнтоориентированный подход
Issue Date: 2017
Publisher: Запорізький національний технічний університет
Abstract: UK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних з визначенням сутності, формуванням та оцінкою ефективності маркетингової стратегії. А також з особливостями впровадження клієнтоорієнтованого підходу при удосконаленні стратегії маркетингу. Обгрунтовано необхідність сегментації клієнтів як передумови впровадження клієнтоорієнтованого підходу та окреслено конкретні заходи з удосконалення стратегії маркетингу рекламного агентства з орієнтацією на потреби клієнтів. EN: The paper deals with a range of issues related to the definition of the essence, the formation and evaluation of the effectiveness of the marketing strategy. And also with the peculiarities of implementing a client-oriented approach in improving the marketing strategy. The necessity of segmentation of clients as a precondition of the introduction of a client-oriented approach is substantiated and concrete measures on improvement of marketing strategy of an advertising agency oriented to the needs of clients are outlined. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с определением сущности, формированием и оценкой эффективности маркетинговой стратегии. А также с особенностями внедрения клиентоориентированного подхода при совершенствовании стратегии маркетинга. Обоснована необходимость сегментации клиентов, как предпосылка внедрения клиентоориентированного подхода и намечены конкретные меры по совершенствованию стратегии маркетинга рекламного агентства с ориентацией на потребности клиентов.
Description: Рясна Г. В. «Удосконалення стратегії маркетингу рекламного агентства на основі клієнтоорієнтованого підходу» : дипломна магістерська робота : 075 «Маркетинг» / Г. В. Рясна - Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 141 c.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2728
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів кафедри М та Л

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Riasna_Improvement_of_the_marketing.pdfМагістерська робота2.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.