Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2368
Title: Здібність глухих дітей молодшого шкільного віку до координованості рухів та її корекція засобами фізичного виховання
Other Titles: The ability of deaf children of primary school age to coordination movements and its correction by means of physical education
Способность глухих детей младшего школьного возраста к скоординированности движений и ее коррекция средствами физического воспитания
Authors: Івахненко, Анна Аркадіївна
Ivakhnenko, Anna Arkadevna
Ивахненко, Анна Аркадьевна
Голева, Наталя Павлівна
Goleva, Natalia Pavlovna
Голева, Наталья Павловна
Keywords: ability
deaf children
coordination
movements
corrections
здібність
глухі діти
координація
рухи
корекція
способность
глухие дети
координация
движения
коррекция
Issue Date: 2016
Publisher: Класичний приватний університет м. Запоріжжя
Abstract: UK: У статті досліджено особливості розвитку здібності до координованості рухів глухих дітей початкової ланки навчання. У дослідженні приймали участь 242 дитини 7-10 років, з них 128 глухих дітей. Визначені показники розвитку здібності глухих дітей до координованості рухів та порівняно з їх однолітками зі збереженим слухом. Виявлено відставання вищевказаних показників глухих дітей молодшого шкільного віку у порівнянні з їхніми однолітками зі збереженим слухом. Експериментально перевірено ефективність корекційного впливу спеціально підібраних рухливих ігор на здібність до координованості рухів глухих дітей молодшого шкільного віку. EN: In the article the features of development of the capacity for co-ordination of movements of deaf children of primary-level education. The study involved 242 children 7-10 years, of which 128 deaf children. Defined development indicators abilities of deaf children in the co-ordination of movements and compared to their peers with hearing conservation. Revealed the above indicators lag deaf children of primary school age compared to their peers with hearing conservation. Experimentally verified the effectiveness of the corrective influence of specially selected outdoor games on the ability to co-ordination of movements of deaf children of primary school age. Effectiveness of experimental methods of coordination of movements deaf children of primary school age means outdoor games in physical education confirmed by the final research. RU: В статье исследованы особенности развития способности к координированности движений глухих детей начального звена обучения. В исследовании принимали участие 242 ребенка 7-10 лет, из них 128 глухих детей. Определены показатели развития способности глухих детей к координированности движений и по сравнению с их сверстниками с сохраненным слухом. Выявлено отставание вышеуказанных показателей глухих детей младшего школьного возраста по сравнению с их сверстниками с сохраненным слухом. Экспериментально проверена эффективность коррекционного воздействия специально подобранных подвижных игр на способность к скоординированности движений глухих детей младшего школьного возраста.
Description: Голева Н. П. Здібність глухих дітей молодшого шкільного віку до координованості рухів та її корекція засобами фізичного виховання / Н. П. Голева, А. А. Івахненко// Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2016. – Вип. 50 (103). – С. 306-314.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2368
Appears in Collections:Наукові статті кафедри СО

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivakhnenko_The_ability_of_deaf_children.pdfНаукова стаття404.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.