Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГурова, Дар’я Дмитрівна-
dc.contributor.authorГурова, Дарья Дмитриевна-
dc.contributor.authorGurova, Darya D.-
dc.date.accessioned2017-08-10T10:37:02Z-
dc.date.available2017-08-10T10:37:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1953-
dc.descriptionГурова Д. Д. Стратегічний аналіз діяльності підприємств туристської сфери / Д. Д. Гурова // Економіка. Управління. Інновації. - 2013. - № 2 (10). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2013_2_20uk
dc.description.abstractUK: В статті проведений стратегічний аналіз діяльності підприємств туристської сфери м. Запоріжжя, для аналізу конкуренції в галузі було запропоновано використання показника концентрації туристських фірм на ринку, шляхом сегментації та визначенням ключових факторів успіху була досліджена кон’юнктура туристського ринку регіону. EN: The strategic analysis of business tourism industry of Zaporozhye region was done, to analyze competition in the industry were invited to use the indicator concentration tourist companies market, through segmentation and identification of key success factors was investigated tourist market conditions in the region. RU: В статье проведен стратегический анализ деятельности предприятий туристской отрасли г.Запорожье, для анализа конкуренции в отрасли было предложено использование показателя концентрации туристических фирм на рынке, путем сегментации и определения ключевых факторов успеха была исследована конъюнктура туристского рынка региона.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЖитомирський державний університет імені Івана Франкаuk
dc.subjecttourism marketuk
dc.subjectstrategic analysisuk
dc.subjectsegmentationuk
dc.subjectmarket conditionsuk
dc.subjectmarket shareuk
dc.subjectpositioninguk
dc.subjecttourist productuk
dc.subjecttourist businessuk
dc.subjecta key success factoruk
dc.subjectтуристський ринокuk
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectсегментаціяuk
dc.subjectкон’юнктураuk
dc.subjectринкова часткаuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.subjectтурпродуктuk
dc.subjectтуристське підприємствоuk
dc.subjectключовий фактор успіхуuk
dc.subjectтуристский рынокuk
dc.subjectстратегический анализuk
dc.subjectсегментацияuk
dc.subjectконъюнктураuk
dc.subjectрыночная доляuk
dc.subjectпозиционированиеuk
dc.subjectтурпродуктuk
dc.subjectтуристическое предприятиеuk
dc.subjectключевой фактор успехаuk
dc.titleСтратегічний аналіз діяльності підприємств туристської сфериuk
dc.title.alternativeСтратегический анализ деятельности предприятий туристской сферыuk
dc.title.alternativeStrategic analysis of tourism industry enterprisesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наукові статті кафедри ТГРБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gurova_Strategic_analysis_of_tourism_industry_enterprises.pdfНаукова стаття235.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.