Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/171
Title: | Лабораторний практикум з цифрової схемотехніки |
Other Titles: | Методичні вказівки до лабораторного практикуму з дисципліни "Цифрова схемотехніка" (Частина перша) для студентів спеціальності 6.090801 "Мікроелектроніка та напівпроводникові прилади" денної і заочної форм навчання Laboratory practical work is from digital circuit engineering Лабораторный практикум по цифровой схемотехнике |
Authors: | Нагорна, Ніна Миколаївна Nagornaya, Nina N. Нагорная, Нина Николаевна Жавжаров, Євген Леонідович Zhavzharov, Evgen L. Жавжаров, Евгений Леонидович |
Keywords: | булева алгебра логічний рівень ключ на біполярному транзисторі параметри логічних елементів Boole's algebra logic level key on the bipolar transistor parameter of logical elements булевая алгебра логический уровень ключ на биполярном транзисторе параметри логических елементов |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | Запорізький національний технічний університет |
Abstract: | UK: Наведені теоретичні відомості та завдання до лабораторного практикуму з дисципліни “Цифрова схемотехніка” EN: The theoretical information and tasks to laboratory works on discipline "digital circuit engineering" RU: Приведены теоретические сведения и задания к лабораторному практикуму по дисциплине “Цифровая схемотехника” |
Description: | Методичні вказівки до лабораторного практикуму з дисципліни “Цифрова схемотехніка”. Частина І. Для студентів спеціальності 6.090801 “Мікроелектроніка та напівпровідникові прилади” денної і заочної форм навчання / Укл.: Н.М. Нагорна, Є.Л. Жавжаров. – Запоріжжя: ЗНТУ, 2009.– 42 с. |
URI: | http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/171 |
Appears in Collections: | Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри ІБ та Н |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
M02813.pdf | Методичні вказівки | 379.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.