Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1561
Title: Досвід використання метафоричних асоціативних карт у викладанні психологічних дисциплін
Other Titles: Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин
Experience of use the Metaphoric Cards in the teaching of the psychological disciplines
Authors: Бородулькіна, Тетяна Олександрівна
Бородулькина, Татьяна Александровна
Borodulkina, Tetyana O.
Keywords: викладання
методика викладання
викладання психології
метафора
метафоричні асоціативні карти
студенти-психологи
Teaching technique
metaphor
the Metaphoric Cards
students-psychologists
преподавание
методика преподавания
преподавание психологии
метафорические ассоциативные карты
студенты-психологи
Issue Date: 2014
Publisher: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Abstract: UK: У статті звертається увага на роль метафори в процесі професійної підготовки майбутніх психологів. Описано місце, функції й завдання метафори в освітньому процесі. Метафора розглядається як один з важливих методичних прийомів викладання психології студентам-психологам. Обґрунтовано використання метафори на всіх етапах підготовки майбутніх психологів, враховуючи те, що метафоричний матеріал у навчанні студентів-психологів може бути найрізноманітнішим. Пропонується більш докладно розглянути можливості використання метафоричних асоціативних карт (МАК) в роботі з майбутніми психологами. У статті запропоновано деякі авторські техніки роботи з МАК, використовувані автором в процесі викладання окремих психологічних дисциплін для студентів-психологів. EN: The article is focused on the role of metaphor in the process of professional preparation of future psychologists. The place, functions and tasks of metaphor in an educational process are described. A metaphor we consider as the one of important methodical receptions of teaching of psychology to students-psychologists. The use of metaphor is reasonable on all stages of preparation of future psychologists. Metaphorical material in educating of students-psychologists can be various. In article we describe author's methodical receptions of work with a Metaphoric Cards, used by us in the course of teaching the separate psychological disciplines for students-psychologists. RU: В статье обращается внимание на роль метафоры в процессе профессиональной подготовки будущих психологов. Описаны место, функции и задачи метафоры в образовательном процессе. Метафора рассматривается как один из важных методических приемов преподавания психологии студентам-психологам. Обосновано использования метафоры на всех этапах подготовки будущих психологов, учитывая то, что метафорический материал в обучении студентам-психологам может быть разнообразнейшим. Предлагается более подробно рассмотреть возможности использования метафорических ассоциативных карт (МАК) в работе с будущими психологами. В статье предложены некоторые авторские техники работы по МАК, используемые автором в процессе преподавания отдельных психологических дисциплин для студентов-психологов.
Description: Бородулькина Т.А. Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин / Т.А.Бородулькина // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2014. - №43 (67). – С. 59-68.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1561
Appears in Collections:Наукові статті кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borodulkina_Experience_of_use_the_Metaphoric_Cards.pdfНаукова стаття277.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.