Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1479
Title: Комунікативні стратегії сучасної реклами туристичних послуг в Індії
Other Titles: Коммуникативные стратегии современной рекламы туристических услуг в Индии
Communicative strategies of modern advertising of tourism in India
Authors: Горлачова, Вікторія Володимирівна
Горлачева, Виктория Владимировна
Gorlachova, Viktoria V.
Keywords: комунікативні стратегії
реклама
метафора
лексичний склад
сommunicative strategies
advertising
metaphor
vocabulary
коммуникативные стратегии
реклама
метафора
лексический состав
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво «Дике Поле»
Abstract: UK: Означені міжнародні традиції формування образу країни відпочинку, проаналізовані теоретичні та практичні праці закордонних дослідників мови туризму. Окресленні лнгвопрагматичні засоби англійської мови - аксіологічна, експресивно-емоційна, метафоризована лексика, слова-підсилювачі – прислівники-інтенсифікатори, слова, які підкреслюють розмаїття, фразеологізми, молодіжний сленг, імперативні форми дієслів, лексичні повтори. Визначені уявлення про Індію, зафіксовані в англомовних туристичних текстах. EN: This article deals with language ways of forming destination image of India in English tourist texts. International traditions of forming destinations image, main theoretical and practical investigations of foreign researchers at this sphere are analyzed. The author says about linguapragmatical means such as axiological, emotional and expressive lexical units, metaphors, adverbs-intensificators, quantifiers, phraseological units, slang and informal collocations, imperative forms of verbs, tautology. Stereotypes and new points of view about India destination image are depicted. RU: Определены международные традиции формирования образа страны-места отдыха, проанализированы лингвопрагматические средства английского языка: аксиологическая, експрессивно-емоциональная лексика, метафоры, слова-усилители (наречия-интенсификаторы, слова, подчеркивающие разнообразие), фразеологизмы, молодежные сленг, императивные формы глаголов, лексические повторы. Указаны представления об Индии, зафиксированные в англоязычных туристических текстах.
Description: Горлачова В. В. Комунікативні стратегії сучасної реклами туристичних послуг в Індії// Актуальні проблеми сучасної германістики та методика викладання іноземних мов: колективна монографія / [Брутман А.Б., Бутов В.М., Василенко Г.В. та ін] ; під заг. Ред. П.В. Прохорової. – Запоріжжя, 2015. – С. 19-32.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1479
Appears in Collections:Наукові статті кафедри ІФ та П

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gorlacheva_Communicative strategies.pdfСкладова частина монографії6.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.