Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1404
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бажміна, Евеліна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Bazhmina, Evelina A. | - |
dc.contributor.author | Бажмина, Эвелина Анатольевна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-06T08:24:38Z | - |
dc.date.available | 2016-12-06T08:24:38Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1404 | - |
dc.description | Бажміна Е. А. Методика навчання графічних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах / Е. А. Бажміна // Тиждень науки. Тези доповідей науково-практичної конференції, Запоріжжя, 13-17 квітня 2015 р. : в 4 томах. Т. 1 / редкол. : Ю. М. Внуков (відпов. ред.) та ін. - Запоріжжя : ЗНТУ, 2016. - С. 224-226. | uk |
dc.description.abstract | UK: Реалізація в навчальному процесі можливостей комп’ютерної графіки EN: Realization in teaching the possibilities of computer graphics in training processes RU: Реализация в учебном процессе возможностей компьютерной графики | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Запорізький національний технічний університет | uk |
dc.subject | logical thinking | uk |
dc.subject | spatial imagination | uk |
dc.subject | логічне мислення | uk |
dc.subject | просторова уява | uk |
dc.subject | логическое мышление | uk |
dc.subject | пространственное воображение | uk |
dc.title | Методика навчання графічних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах | uk |
dc.title.alternative | Methods of teaching graphic disciplines in higher technical educational institutions | uk |
dc.title.alternative | Методика обучения графических дисциплин в высших технических учебных заведениях | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри ІТЗ та МК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bazhmina_Methods_of_teaching.pdf | Наукова стаття | 133.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.