Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1137
Title: Метонімія: когнітивний погляд на традиційний феномен
Other Titles: Метонимия: когнитивный взгляд на традиционный феномен
Metonymy: A Cognitive Approach to a Conventional Phenomenon
Authors: Лут, Катерина Анатоліївна
Лут, Екатерина Анатольевна
Lut, Kateryna A.
Keywords: metonymy
psychological approach
lexical-semantic approach
semantic-syntactic approach
cognitive approach
метонімія
психологічний підхід
лексико-семантичний підхід
семантико-синтаксичний підхід
когнітивний підхід
метонимия
психологический подход
лексико-семантический подход
семантико-синтаксический подход
когнитивный подход
Issue Date: 2011
Publisher: Херсонський державний університет
Abstract: UK: Стаття присвячена теоретичному огляду різних підходів до вивчення метонімії. Простежується розвиток та зміна поглядів на цей традиційний феномен від психологічного до когнітивного. Визначаються досягнення та недоліки кожного з них. Окремо розглядаються переваги когнітивного підходу EN: The article is dedicated to a theoretical study of various approaches to metonymy. The development of thoughts concerning this traditional phenomenon from psychological to cognitive is analyzed. The advantages of a cognitive approach are determined. RU: Статья посвящена теоретическому обзору различных подходов к изучению метонимии. Изучается развитие и смена взглядов на данный традиционный феномен от психологического к когнитивному. Определяются достижения и недостатки каждого из них. Отдельно рассматриваются преимущества когнитивного подхода.
Description: Лут К.А. Метонімія: когнітивний погляд на традиційний феномен / К. Лут // Науковий вісник Херсонського державного університету". Сер. : Лінгвістика. - 2011. - Вип. 15. - С. 372-376.
URI: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1137
Appears in Collections:Наукові статті кафедри ІФ та П

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lut_Metonymy.pdfНаукова стаття511.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.