Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1125
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедорончак (Юр), Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorФедорончак (Юр), Татьяна Васильевна-
dc.contributor.authorFedoronchak (Yur), Tetiana V.-
dc.contributor.authorХаритонов, Віктор Миколайович-
dc.contributor.authorХаритонов, Виктор Николаевич-
dc.contributor.authorKharitonov, Viktor M.-
dc.contributor.authorДубровін, Валерій Іванович-
dc.contributor.authorДубровин, Валерий Иванович-
dc.contributor.authorDubrovin, Valeriy I.-
dc.date.accessioned2016-08-26T08:26:05Z-
dc.date.available2016-08-26T08:26:05Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.issn1727-7337-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1125-
dc.descriptionФедорончак (Юр) Т. В. Диагностирование технического состояния подшипников качения / Т. В. Федорончак, В. Н. Харитонов, В. И. Дубровин // Авиационно-космическая техника и технология. - 2009. - № 7. - С. 166–170.uk
dc.description.abstractUK: У статті розглядається ефективність двох методів діагностування технічного стану підшипників кочення на основі аналізу вібраційних сигналів. У методі діагностики, заснованому на статистичному аналізі вібрації підшипників, виконується оцінка ексцесу сигналу в чотирьох частотних діапазонах, що дозволяє виявити появу дефекту. Метод діагностики на основі на S-дискримінант за значенням параметру дозволяє оцінити ступінь відхилення поточного стану підшипника від нормального, а за формою його поведінки – визначити дефектний елемент підшипника. EN: Performance of two rolling bearing vibration monitoring methods are researched in the article. The first meth-od is based on statistical analysis of bearing vibrations in four frequency bands and it allows discovering presence of a fault. The second one is based on nondimensional S-discriminants. It allows estimating bearing degradation based on the value of the parameter and detecting defective element of the bearing based on its curve behavior. RU: В статье рассматривается эффективность двух методов диагностирования технического состояния подшипников качения на основе анализа вибрационных сигналов. В методе диагностики, основанном на статистическом анализе вибрации подшипников, производится оценка эксцесса сигнала в четырех частотных диапазонах, что позволяет обнаружить появление дефекта. Метод диагностики на основе S-дискриминант по значению параметра позволяет оценить степень отклонения текущего состояния подшипника от нормального, а по форме его поведения - определить дефектный элемент подшипника.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherНаціональний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"uk
dc.subjectпідшипник коченняuk
dc.subjectдіагностуванняuk
dc.subjectдефектuk
dc.subjectвібраційний сигналuk
dc.subjectексцесuk
dc.subjectS-дискримінантuk
dc.subjectrolling bearinguk
dc.subjectdiagnosticsuk
dc.subjectfaultuk
dc.subjectvibrationsuk
dc.subjectkurtosisuk
dc.subjectS-discriminantuk
dc.subjectподшипник каченияuk
dc.subjectдиагностированиеuk
dc.subjectдефектuk
dc.subjectвибрационный сигналuk
dc.subjectэксцессuk
dc.subjectS-дискриминантuk
dc.titleДиагностирование технического состояния подшипников каченияuk
dc.title.alternativeДіагностування технічного стану підшипників коченняuk
dc.title.alternativeRolling Bearing Condition Diagnosticsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наукові статті кафедри ПЗ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yur_Rolling_Bearing_Condition_Diagnostics.pdfНаукова стаття434.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.