Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1030
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлименко, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorКлименко, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorKlymenko, Natalya O.-
dc.date.accessioned2016-07-08T08:14:38Z-
dc.date.available2016-07-08T08:14:38Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1030-
dc.descriptionКлименко Н. О. Вербальні й візуальні (ілюстративні) жіночі образи в гендерно маркованих глянцевих виданнях / Н. О. Клименко // Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації. – 2010. − № 1. – С. 168 – 173.uk
dc.description.abstractUK: У статті аналізуються вербальні й візуальні (ілюстративні) жіночі образи, що представлені в гендерно маркованих глянцевих виданнях “Единственная”, “Женский журнал”, “EGO”. Обгрунтовується думка, що типологія жіночих образів, які представлені в журналах “Единственная” и “Женский журнал”, виглядає наступним чином: «Гарна жінка, жінка-модель», «Ділова жінка», «Щаслива жінка», «Секс-символ», «Дружина й мати». Підкреслюється, що в процесі репрезентації жіночих образів у жіночих і чоловічих журналах використовуються текстові й фотоматеріали, фотоілюстрації, причому останнім відводиться центральне місце. EN: The article is devoted to verbal and visual female images, which are represented by illustrated magazines “Yedinstvennaja”, “Genskij journal”, “EGO”. The most frequent female images depicted in women magazines are “A beautiful woman \ model”; “A business lady \ high class specialist”; “A happy woman”; “A sex symbol”; “Wife and mother”. It is stressed that in men and women magazines both verbal and photo units represent female images, but photo ones are paid more attention to. RU: В статье анализируются вербальные и визуальные (иллюстративные) женские образы, встречающиеся в гендерно маркированных глянцевых изданиях “Единственная”, “Женский журнал”, “EGO”. Доказывается, что типология женских образов, которые чаще всего встречаются в журналах “Единственная” и “Женский журнал”, выглядит следующим образом: “Красивая женщина, женщина-модель”, “Деловая женщина”, “Счастливая женщина”, “Секс-символ”, “Жена и мать”. Подчеркивается, что в процессе репрезентации женских образов в женских и мужских журналах используются текстовые и фотоматериалы, фотоиллюстрации, причем последним отводится центральное место.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКласичний приватний університетuk
dc.subjectillustrated magazinesuk
dc.subjectverbal female imagesuk
dc.subjectvisual female imagesuk
dc.subjectcolumnuk
dc.subjectphoto illustrationsuk
dc.subjectглянцеві журналиuk
dc.subjectвербальні жіночі образиuk
dc.subjectвізуальні жіночі образиuk
dc.subjectрубрикиuk
dc.subjectілюстраціїuk
dc.titleВербальні й візуальні (ілюстративні) жіночі образи в гендерно маркованих глянцевих виданняхuk
dc.title.alternativeВербальные и визуальные (иллюстративные) женские образы в гендерно маркированных глянцевых изданияхuk
dc.title.alternativeVerbal and Visual (Illlustrative) Female Images in Gender-marked Glossy Magasinesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наукові статті кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klymenko_Verbal_and_Visual.pdfНаукова стаття182.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.